برای دومین سال پیاپی جایزه خوشنامی برند را دریافت خواهیم کرد
نوشته شده توسط : alizadeh

معاون راهبردی و گسترش منابع با ابلاغ اینکه زیرساخت های صادراتی در کفش ملی در درحال حاضر مهیا شدن است، گفت: در اکنون تقویت و بازپروری خود هستیم؛ ریل گذاری ها در مسیری ایمن برای وصال قطار کفش ملی با کمترین خطرها به سرمنزل غرض انجام شده هست و به زودی نتایج آن به صورت بارزتری در جامعه نمود پیدا خواهد کرد .

 


کفش
ملی اسکوپ R را کسب کرد
بخت آور با بیان این‌که از اولِ حضور مدیریت جدید در گروه صنعتی ملی یک از حساس ترین اهداف ما حرکت به سمت تصویب جهانی برند کفش ملی بود، گفت: درتیم مدیریتی نو پس از تغییرات حیث گردیده به این اتفاق نظر رسیدیم که با قدمت بیش از ۶۰ ساله کفش ملی، نیاز به جهانی شدن این برند است؛ لذا به سرعت مقدمات فعالیت آماده آمد و با نماینده قسم تریپس هماهنگی های حتمی انجام شد تا در نهایت کفش ملی توانست اسکوپ R را به دست بیاورد .

قدم
بعدی دریافت ISO۱۰۶۶۸
معاون راهبردی و بسط منابع گروه صنعتی ملی اظهار داشت: با ثبت جهانی برند کفش ملی، گامی والا برای ارزشگذاری این نشان تجاری برداشته شد و گام بعدی ما این است که در آتی نزدیک برنده به دریافت گواهینامه ISO۱۰۶۶۸ شویم .
وی در ادامه تاکید کرد: چشم اندازهای بلندتری نیز برای کفش ملی داریم که به زودی و به اقتضای بازه زمانی و حالت بازار در رابطه آن‌ها نیز اطلاع رسانی کاملی خوا‌هیم داشت .

 





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: